Let's Fuse!


Hoi!!

Fusen, onwijs leuk om te doen...maar ik doe er te weinig mee. Ook deze past best goed bij #use your stuff  eigenlijk ;-)  
Een aantal vriendinnen van mij zijn vlak achter elkaar jarig en eens in de zoveel tijd doen we wat leuks samen. Hapje eten, theater, concert. Nou ja, you name it, we do it! Altijd gezellig!
Onder het kader; "Wat moet ik nu weer geven!" Bedacht ik het volgende;
Nodig ze uit voor een etentje en  maak er een leuke uitnodiging van!


Nu hoor ik jullie denken...zo dat is een groot cadeau. Maar dat is mij ook een beetje te gek hoor, ook al gun ik ze veel, maar ik was iets leuks tegen gekomen en zo was het goed te doen!
Dus Fusen maar! Het idee is van Nadine die hier al eens een leuk bericht over maakte.


De uitnodigingen maakte ik met Pic Monkey. Daarna op maat gesneden van de envelop.
Een fuse tag heb ik er van gemaakt en daarin natuurlijk shaker stuff!
In tag vorm geknipt, eyelet erin, touwtje...en op de post!
de reacties waren te leuk!
In Juli gaan we. Helemaal zin in!

Fijne zonnige dag nog!
Groetjes Cornelie

10 opmerkingen

Irene zei

Ziet er enig uit en dat gaat een dolle boel worden in juli.iets om naar uit te kijken Cornelie!
Jouw use your stuff heeft wat teweeg gebracht in blogland...in juli heb ik een heel lange post en die bestaat voor 80% uit use your stuff..zo veel oude dingetjes tevoorschijn gehaald, leuk leuk leuk!!

xx Irene

Jantine zei

Hartstikke mooi, Cornelie! Echt heel erg leuk, de kaartjes en de uitnodiging aan je vriendinnen.
Ik zie steeds dingen van de fuse voorbijkomen in blogland, en ik vind het superleuk, maar eigenlijk ben ik een beetje bang dat het zal gaan zoals jij beschrijft: dat ik er te weinig mee ga doen. Dus die aarzeling die ik heb om m aan te schaffen, blijft :-(
Maar zo'n leuke toepassing weer! Dan kom ik toch weer in de verleiding...
Groetjes
Jantine

Rhodé zei

Dat ziet er erg leuk en feestelijk uit!

Ellen zei

Superleuk cadeau! En op deze manier verpakt nóg veel leuker. Alvast heel veel plezier tijdens deze eet-date!

Nicole Parmentier zei

Superfeestelijk deze uitnodigingen. Dat zet meteen de toon!! Leuk cadeau en ook meteen een leuk cadeautje aan jezelf toch? Gaaf!

Renate zei

Dit ziet er wel heel erg leuk uit!!!
Super origineel bedacht.
Ik zag de laatste tijd veel voorbij komen in blogland over de #useyourestuff. wat een geweldig initiatief.

-xies- Renate.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is een hele leuke uitnodiging voor een etentje Cornelie. Ik heb al een paar keer getwijfeld over de fuse maar ik ben bang dat ik 'm te weinig ga gebruiken. Nu ziet dit er weer wel heel gaaf uit.....
Lieve groetjes Miranda

Maartje zei

Ontzettend leuk verpakt, en natuurlijk ook een heel leuk kado! Ik voel dat het tijd wordt voor een workshop 'Haal je Fuse uit het stof', want wij hebben hem ook maar gebruiken hem zelden. En dat terwijl je er zulke leuke dingen mee kunt maken :(

Sarah zei

Deze is weer zo leuk!
Heel feestelijk en plezante uitnodiging.
En ja vandaag heb ik weer een use your Stuff.
( zelfs een dubbele ) ☺

Colien zei

Dat ziet er erg gezellig uit, komt vast goed met jullie etentje!
grtz.Colien

Back to Top