iDEE&post!

Hoi!!

Inmiddels is de nieuwe iDEE&post alweer even verspreid, en ik ben ook heerlijk met dit pakket aan de slag gegaan.
Judith had een leuke schets gemaakt, en dat was mijn uitgangspunt voor deze kaart.


Een vrije uitwerking, maar volgens mij nog prima te herkennen!
Ik vond het leuk de stempels van Miranda, en Karin Joan samen te combineren.
En met de letter stickers uit het pakket, werd het helemaal leuk!


Samen met m'n stamping tool, heb ik het opgebouwd. 



Heerlijk vind ik dat om allemaal verschillende merken en materialen met elkaar te mixen!
Nog wat bling druppeltjes gemaakt met de Nuvo Glitter Drops die ook in het pakket zat!

Hebben jullie het pakket nog niet gezien? Het zat echt boordevol leuke dingen!


Je kunt het hier bestellen.

Ik heb morgen een leuke date in het vooruitzicht. Ik ga naar Wendy, en daar komen Marit, Judith, Dora, Stella en Bianca ook! We gaan met de Gelliplate aan de slag. ik kijk er naar uit!

Fijn weekend allemaal,

groetjes Cornelie



13 opmerkingen

Evy G zei

Wat een leuke kaart! Ik vroeg me al af waar al die lettertypes vandaan kwamen, mysterie opgelost ;-) Ik herken er zeker de schets in terug. Jij gaat morgen een geweldige dag tegmoet. In vond de gelli-plate nooit wat, tot ik hem bij Stella zag opduiken. Zij maakt daar zo'n mooi en moderne dingen mee. Ik ben benieuwd naar de resultaten!

Rhodé zei

Wat een prachtige kaart weer! Het werken met de gelli-plate ga je vast heel leuk vinden! Het is zo leuk om het laagje voor laagje op te bouwen. Ik ben heel erg benieuwd wat je allemaal gaat maken!

!neke zei

Super mooie kaart !!!!
Ben benieuwd naar het vervolg gelli plate !
Heb hem ook ...in de la.......

groeten Ineke

Larissa zei

Heel mooi kaartje!
De Idee&post is zo'n feestje om te hebben. Heb hem nu voor het eerst maar je kan er zoveel mee.
Veel plezier morgen met de gelli-plate.

Je@net zei

Erg leuke kaart is dit geworden, Cornelie. En je haalt de schets er zeker nog wel uit.
Fijne dag morgen!

Nicole Parmentier zei

Topkaartje weer! Helemaal leuk met al die verschillende lettertypes. Veel plezier ook morgen, ik ben heel benieuwd naar jullie Gelli-baksels!

martina's kaartjes zei

een mooie kaart
geslaagd hoor !
fijne zondag,
grtjs,martina
x

Colien zei

Heel gaaf hoe je alle materialen, kleuren en merken gecombineerd hebt, tof geheel! Fijne zondag en veel plezier morgen!
grtz.Colien

Sarah - Crea S zei

Superleuk kaartje! Liefs, sArah

Marjan zei

Leuke nieuwe foto, ik ben al even niet meer langs geweest en zie ook dat je blog veranderd is. Mooie kaart is dit, leuke papiertjes ook, zo vrolijk!
Mooie mix van tekststempels, echt een eyecatcher!
Veel plezier vandaag!

Erica ♥ zei


Prachtig kaartje,
mooi en vrolijk ☺
Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-10x10}

GerJanne zei

Heel mooi kaartje! Zag het al op FB. Mooie interpretatie van de sketch. EN die dag van vandaag zal vast en zeker supergezellig geweest zijn als ik zie wie er ook waren! EN de gelliplate..... ben benieuwd naar de resultaten!
Groetjes,
GerJanne

Stella zei

En wat was het gezellig!!!!! Ik geniet nog na! Ik ben altijd weer onder de indruk van jouw prachtige stempelwerk en ontwerp. Wat een juweeltje!

Back to Top