Zomerschetsen zondagse serie #3!

Hoi,

Daar ben ik alweer met schets #3 van de schetsen van Nadine. Weer een heel ander stijl kaartje als de vorige twee. Wel allemaal op dezelfde dag gemaakt. Althans een begin, want de rest heb ik thuis gedaan.


Houtnerf papier als basis blijf ik mooi vinden!
Het frame heb ik gemaakt door een cirkel te stansen uit een andere die-namic. 
Deze is van Blue Print 3 van My Favorite Things.


De stempels kreeg ik van Nadine, deze had ze bij de Action gescoord, wetende dat ik erg van de zee en alles hou. Top dus, blij mee. Deze moesten natuurlijk gelijk gebruikt worden, dat begrijp je natuurlijk wel. Stempels uitgeknipt en in en bij het kader verwerkt.



Verder Vellum als achtergrond gebruikt. Dit geëmbosst. Wolkjes van Lawn Fawn, tekst van Sugar Pea. Sequins, en een touwtje.

Mijn uitwerking van de schets. Die van Nadine weet ik niet meer...dus hup, snel naar het blog van Nadine om te kijken!

Leuk dat je weer langs kwam! 

Groetjes en een fijne zondag!

12 opmerkingen

Lian zei

Mooi hoor. Zeker ook dat vellum op die manier. Leuk effect!

Marfien zei

Gaaf kaartje Cornelie, ik heb de materialen maar maak veel te weinig kaartjes met dit thema. Leuke uitwerking van de schets

Nadine zei

Een rustig, ingetogen kaartje. Heel mooi alles in balans, leuk! En leuk natuurlijk ook dat je direct je nieuwe stempels hebt gebruikt. Nog 1 te gaan... je kant het hahah

Colien zei

Heel mooi geheel, gave combi van materialen!
grtz.Colien

Marjan zei

Mooi kaartje Cornelie! Leuk die bubbels en het zee thema!

Linda Visser - van der Velden zei

Gave uitwerking van de sketch! Heb zelf de stempeltjes van Action ook gekocht deze week, kon ze niet laten liggen! Groetjes, Linda

Chantal zei

Erg mooie kaart, leuk effect dat vellum.
Groetjes, Chantal S

Ellen zei

Helemaal met je eens: houtnerfpapier als achtergrond is mooi. Heeft wat stoers. En zeker in combinatie met de zee-stempels die je van Nadine hebt gekregen (en op dit kaartje hebt gebruikt). Leuk hoe je het diaframe hebt gemaakt, is weer eens wat anders deze vorm.

Evy G zei

Haha, ik merk dat Nadine ook de Action ontdekt heeft ;-) Ik heb deze stempelset wel nog niet zien liggen, helaas... Ik vind je kaartje heel leuk met die zachte tinten. Vooral dat stukje vellum met sequins vind ik een topidee!

Mariken zei

Prachtige kaart, de materialen die je hebt gebruikt, passen zo mooi bij elkaar. Helemaal in balans, gaaf!!

Rhodé zei

Leuke uitwerking!

Nicole Parmentier zei

Ik ben ook dol op alles wat met de zee te maken heeft. Vind je kaart dan ook helemaal geweldig, echt dat strandtent sfeertje... lekker!! Het vellum achtergrondje is ook super, ga ik onthouden!

Back to Top