Liftchallenge #101!

Hoi!!

...en op naar de 200ste challenge ;-))

De nieuwe liftkaart hebben we gevonden op het blog van Daniëlle.


Gewoon een ouderwetse liftkaart!
Ik maakte het volgende ervan...


Achtergrond papier van American Crafts. Daarop een rechthoek gesneden met een die-namic MFT.
Dit weer door een embosingmal gehaald met het effect van een muurtje.


Op zoek naar passende snijmallen om de corsage mee te maken. Verschillende van MFT, en eentje van Marianne Design.
Verder lint, sequinlint (bij Zeeman), dew drops en plak pareltjes gebruikt.

Hopelijk vinden jullie het net zo'n leuke kaart als wij het vonden. We zijn natuurlijk weer benieuwd naar jullie uitwerkingen. Op het liftblog nog meer inspiratie!

Vanaf heden duurt de liftchallenge een weekje langer. Meer hierover op ons liftblog.
Je kunt je kaart linken tot vrijdag 04 maart 18.00 uur.

Succes, en veel plezier weer!

Groetjes Cornelie


11 opmerkingen

Marjan zei

Het is zeker een heel leuke kaart om te liften, ik deed het met plezier! jij ook en dat zie je aan je prachtige lift!!
Sequinlint bij Zeeman?? Ga ook kijken ;)

Je@net zei

Wat een leuk idee zo'n corsage op je kaart. Vind 'm dan ook erg mooi geworden, Cornelie!

Maria V zei

Wat een prachtige lift. Zo mooi alles bij elkaar. Ga ik zeker onthouden. In ieder geval mijn complimenten!!

Stella zei

En bij jou ook al zo'n beauty van een lift; ook deze is veel mooier dan het origineel. Ik vind 'em zo gaaf!

Marfien zei

mooi kaartje Cornelie, sierlijke lift

Angelique zei

Wat een gave kaart hebben jullie weer gevonden om te liften. Je hebt m geweldig gelift, ik hou ook heel erg van deze kleurtjes.
lieve groetjes Angelique

Nicole Parmentier zei

Gave liftkaart weer! En je lift is prachtig!! Ik vind het muurtje ook zo leuk. Hij zit al in mijn to-do mapje!!

Ellen zei

Mooi is jouw versierde muurtje :)

Mariëtte zei

Prachtige gelift, ik ben nog moed aan het verzamelen. Mooi achtergrond papier heb je gebruikt! Groetjes Mariëtte

Unknown zei

Soms kan een oude kaart je nog een hoop inspiratie geven! leuk gedaan, kleuren zijn mooi gezozen.

José zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt, super liftkaart!

Back to Top