Watercolor lift

Hoi!!

Dank jullie wel voor de leuke feed back op mijn berichtje van gisteren.
Duidelijk mijn stijl niet, andere stempels, rechte lijnen...leuk om te lezen, en dat vind ik nou zo leuk aan bloggen!
Niet van, leuke kaart en klaar! Maar daadwerkelijk kijken naar wat iemand plaatst! I like ;-)

En ja, ik ben idd afgevallen en een korte coupe...verandering van spijs...

Vandaag ook weer een lift van Kristina. Watercolor spreekt me aan, het is leuk om te doen, maar makkelijk is het niet. Toch een poging gedaan ;-)


Achtergrond met distress inkt direct op clearblok en dan met penseel en water op achtergrond.
Ik heb de kleuren "Tumbled Glass" gebruikt en de nieuwe "Wilted Violet", nog niet in de webshop, maar wel op voorraad!


De uiltjes met de inkt van SU gekleurd.
De achtergrond had van mij iets zachter gemogen...blijven oefenen ;-)

De volgende kaart van Kristina probeer ik zeker te maken. Helemaal mijn ding namelijk. Wordt vervolgd.
Bedankt weer voor het langs komen!!

groetjes Cornelie

19 opmerkingen

Irene zei

YEAHHH helemaal LEUK, dikke pluim Cornelie (ook voor het afvallen, lukt hier voor geen meter helaas.Ik eet TE weinig krijg ik te horen dus "op de spaarbrander" maar zodra ik meer eet is het helemaal een drama...het leven is zwaaaaaaaar whahha!!)

Fijne dag, xx Irene

Marjan zei

Gaaf toch?! De achtergrond zou je misschien ietsje zachter kunnen krijgen door je blok eerst een keer licht af te stempelen of misschien door minder inkt te gebruiken. Maar zo vind ik ze een mooie achterrond geven voor de sneeuwuiltjes, die niet heel veel kleur hebben.

Je kunt inderdaad goed zien dat je afgevallen bent, fijn dat het lekker gaat daarmee! Het kapsel ken ik al en je wist al dat ik het je super vind staan.

!neke zei

Mooie kaart, leuke uiltjes.
Ik vind deze achtergrond juist lekker
pittig net als je haar !

Nadine zei

Wat een gave kaart! Super leuk die achtergrond en een geinige stempel, nice!

Aletta zei

Heee Cornelie... Wat zie je er goed uit op de foto.. heerlijk dat je die kilos kwijt bent... moet hier ook maar ook een van spijs veranderen:)))...

En de kaart is superleuk !!!

En net wat je zegt, via bloggen kom je nog eens op een andere techniek uit, dat vind ik ook zo leuk... anders blijf je maar in hetzelfde hangen:))

Tot blogs!

Groetjes Aletta

mirjam zei

Super leuke kaartjes, de sokken zijn ook leuk, maar deze met de uiltjes is gaaf,
stom dat ik zaterdag geen compliment aan jou gegeven heb over je lekkere korte koppie en je good looking,
groetjes Mirjam

Diny zei

Ik vind je kaartje prachtig Cornelie....en inderdaad het paars is wel duidelijk aanwezig....maar het kan evengoed hoor!
Groetjes Diny

Je@net zei

Wat leuk met al die vrolijke en kleurrijke uiltjes, Cornelie.
Ben benieuwd naar je volgende uitwerking. Je gaat wel lekker zo!

Marfien zei

Heb gister zitten suffen achter mijn PC want ik heb lekker het filmpje van Kristina zitten te bekijken en daarna geprobeerd of ik dat ook kon (nog niet goed dus) en niet meer aan jouw gedacht om te reageren. Het idee is wel leuk maar best moeilijk uitvoerbaar. Deze met watercolor is ook leuk om te doen, als iets minder goed lukt noemen we dat op de schildercursus een voorstudie :-). Ben benieuwd wat jouw invulling is voor de volgende kaart met het stanswerk

Margot zei

Super! Laatst bij Ikea een doos waterverf gekocht, binnenkort ook maar eens proberen van die leuke vlekken te maken :)

Johanna zei

Ik vind deze heel geslaagd hoor! (en de truc met waterverf is volgens mij niet gelijk uit het verfkuipje verven, maar eerst verdunnen met water op een bord, dan wordt het zachter! ) :-)
Fijne avond!

Colien zei

Erg mooi! En grappige uiltjes, gaaf geheel. Benieuwd naar je volgende lift...
grtz.Colien

Mariken zei

Wauw, gaaf!! Ik ben gek op zo'n achtergrond met waterverf, zo leuk! En je uiltjes zijn schattig, kortom...geslaagd!!

Ellen zei

Wat zijn ze leuk die uiltjes! De achtergrond had misschein wel wat lichter gekund, maar nu is ie wel lekker vrolijk.

Angelique zei

Wat een superleuke kaart, het paars had misschien iets zachter gekund maar geeft het geheel wel een vrolijke uitstraling. Ik vind het ook zo leuk om te lezen wat voor technieken jullie allemaal proberen. Zelf ben ik nog bezig met kleine nieuwe dingen maar vind het zo leuk om te lezen.
Een groot compliment voor het afvallen en het korte haar staat je hartstikke leuk.
groetjes Angelique

Alina zei

prachtig kaartje, Cornelie, leuke stempel!
en leuke foto met je nieuwe kapsel!

Gerdine zei

Wat een stel koukleumen op een rijtje 😃 Erg leuk! Ik ben benieuwd naar he vorige post, ga ik snel naar kijken! Dat je een metamorphose hebt ondergaan, zag ik gisteren al op je profielfoto op mijn blog, staat je erg goed!

Maartje zei

Oh, wat een leuke kaart!! Die kleurrijke achtergrond vind ik juist iets heel vrolijks geven, deze kaart kan het best wel hebben! Maar ja, soms heb je iets in je hoofd en als het dan anders op papier komt is het wel eens even wennen ;). Ga zo even verder zwerven op je blog. Ondertussen mag de Silhouette snijden, een handige combi! En wauw, je ziet er nu heel 'anders' uit! Wat knap! Je ziet er goed uit!

Nicole Parmentier zei

Superleuk met die uiltjes! Ik vind het paars wel lekker knallen. Het is al meer gezegd maar je ziet er super uit. Knap dat je zoveel bent afgevallen! Ik moet na al die Deutsche Kuchen ook maar weer eens aan de bak!! Ben benieuwd naar je volgende lift!

Back to Top