New home!

Hoi!!

Alweer meer als een week geleden kreeg Nadine de sleutel van haar nieuwe huis.
Natuurlijk hoort daar een kaartje bij!


Ik ben al even langs geweest, en het ziet er allemaal top uit!
Wat leuk zo'n nieuw plekje weer helemaal naar je zin maken!



Het kaartje vond ik leuk om in een huis vorm te maken. Een drieluik.
Het dak met een houtnerf stempel gemaakt. De onderkant beplakt met papier van SU. Ik werd door Caro uitgedaagd, toen ik laatst een dagje bij haar was, om het zwart witte papier te gebruiken.
Niet moeilijk. Ik vind het mooi, en ik weet Nadine ook!


Het label door een embossingfolder gehaald zodat het muurtje zichtbaar werd, en YES! met letters van MFT.
Sleutel kon natuurlijk niet ontbreken! Bloemetje, en een lint om het geheel dicht te strikken!

Groetjes Cornelie

22 opmerkingen

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Cornelie!

Unknown zei

Wat een leuke kaart en helemaal in Nadine kleuren. Ik had ook iets gemaakt met huisjes, maar ben natuurlijk vergeten een foto te maken, lekker slim. Jou kaartje is weer top!

Maartje zei

Helemaal een kaart in Nadine d'r kleuren! Leuk model! En dat YES springt er lekker uit.

Anoniem zei

Zo'n leuke kaart. Mooi ontwerp in dat huisje en tof met die sleutel erbij. Helemaal top!

GerJanne zei

Tja, kan niet missen voor Nadine in haar kleuren! Heel mooi verhuiskaartje is het zo! Leuk met die mooie letters en de sleutel!
Groetjes,
GerJanne

Linda Visser - van der Velden zei

Gaaf gedaan! Leuk zo'n drieluik!

Marijke zei

Heel leuk model verhuiskaartje!! En in de Nadine kleurtjes! Leuk ook het sleuteltje erbij!!

Groetjes,
Marijke

Ilse zei

Heel leuk, tof model dat huisje!
Groetjes,
Ilse

José zei

Leuke kaart voor het nieuwe huis en ook nog in de lievelings kleuren van Nadine, was vast een schot in de roos!

Henriët zei

Leuke vorm voor een verhuiskaart. En helemaal in Nadine haar kleurtjes.
Groetjes van Henriët

Stella zei

Oh dit vind ik gaaf! Leuk in de vorm van een huisje; de bakstenen achtergrond van de cirkel vind ik tóp! Wat een beauty Cornelie!

Angelique zei

Een hele leuke kaart in vrolijke kleuren.
groetjes Angelique

Colien zei

Gave kaart, mooi model, spetterende kleuren en helemaal 'Nadine-stijl', top!
grtz.Colien

Nicole Parmentier zei

Erg gaaf gedaan Cornelie! Supernetjes en vol slimme details, echt heel mooi. Hij krijgt vast een ere plaatsje in Nadines nieuwe huis!

Maria V zei

Dit is wel een heel erg leuk en mooi kaartje. Zo'n prachtige kleuren combinaties.

Johanna zei

aaah wat een leuke kaart! Die viel vast in de smaak, ook vanwege het roze & zwart!

Gerdine zei

Heel gaaf en echte Nadine kleuren!

Mary zei

Ik weet wel zeker dat Nadine hier mee in haar nopjes is!!! Echte Nadine kaart.
Prachtig gedaan Cornelie!!

Ellen zei

Gaaf zeg! Geweldige, flitsende kleuren en een heel toepasselijk ontwerp. Sleutel is natuurlijk helemaal leuk.

Margot zei

Wat gaaf! Helemaal een kaartje voor Nadine!

Marianne Schut zei

Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt voor Nadine! Erg grappig dit modelletje! Wat zal die mooi staan in haar nieuwe huis! Liefs Marianne

Mandy Buckens zei

Wat een leuke kaart en een hele leuke vorm! Groetjes Mandy

Back to Top