Rest kaartje

Hoi!!

Wat een heerlijk paas weekend hebben wij zeg! Gisteren een Paasbrunch georganiseerd, en heerlijk de hele dag buiten kunnen zitten. Genieten!

Volgend kaartje is voort gekomen uit een restje. De kaart die daar mee werd gemaakt komt later op mijn blog.


Het witte gedeelte met Hello hield ik over, en vond ik er ook wel leuk uit zien, dus daar een kaartje mee gemaakt.
Paperpad van DoodleBug weer gebruikt, ik blijf de papiertjes super vinden!


Stempel van Lawn Fawn gebruikt, en de vleugeltjes gekleurd met Copics en glans gegeven met Glossy Accents.


Bloem van Paper Trey Ink, + die, en de steel weer deels gebruikt van een bloem van Memory Box.
Knoopje, en enamel dots, en een lintje.
Witte tekst is van Clearly Besotted en heb ik met witte embossingpoeder aangebracht.
Stiksteekje als kader met een fine liner gemaakt.

Vandaag lekker in m'n hoekje van alles aan het maken. De rest van de week ga ik daar niet echt aan toe komen, dus vandaag lekker van genieten!

Jullie ook nog een fijne dag verder!

Groetjes Cornelie

25 opmerkingen

Mariken zei

Schattig kaartje! Ze zijn zo leuk...de stemepltjes van Lawn Fawn, deze set heb ik ook..
Gezellige dag verder!

Je@net zei

Ooooh...wat een droppie. Erg leuke kaart geworden, Cornelie!

Unknown zei

Wat een lief kaartjeCornelie!

Sarah zei

Heel mooi ! Grote fan van deze frisse zomerse kaart.
Word ik helemaal blij van .
Liefs ☆ Sarah ☆

Els zei

Wat een leuke kaart en mooi met de Hello zo.
Groetjes, Els

Ellen zei

Wat een gaaf kaartje! Dat witte stuk is echt leuk zo. Ben wel benieuwd wat je met de witte 'hello' gemaakt hebt ;)Wat gezellig dat jullie lekker buiten van de paasbrunch hebben kunnen genieten! Hopen dat het voorlopig zulk lekker weer blijft.

Gerdine zei

Ontzettend gaaf gedaan! Super hoe je die hello die hebt gebruikt. Glossy accent is ook mooi! Bij mij wordt dat altijd een bende...

Mary zei

Gaaf kaartje! Leuk al de verschillende merken door elkaar gebruikt. Dat 'hello' ziet er súper uit. Als dit alleen al gemaakt is van restjes, ben ik erg benieuwd naar het andere kaartje.

Ilse zei

Heel mooi, ik vind deze echt prachtig. Heel origineel om de letters zo te gebruiken.
Groetjes
Ilse

Irene zei

Weer zo'n knapppe combinatie van heel veel dingen en als altijd een keigaaf resultaat Cornelie. Bofferd met buiten lunchen, hier was het ijzig kou dondanks de zon en vandaag 3/4 dag grijs en nat maar ik geloof dat het weer nu echt gaat veranderen, heerlijk!!

xx Irene

José zei

Mooi kaartje hoor Cornelie

Marfien zei

leuk lief kaartje Cornelie

Angelique zei

Een hele leuke,vrolijke en mooie kaart.
groetjes Angelique

Nadine zei

Dat klinkt als een heerlijk weekend, lekker! En je kaartje is super leuk! Dat restant kun je inderdaad goed gebruiken ;).

Fijne (drukke) week en hopelijk tot snel! xxx

Marjan zei

Jullie boften zeker met het weer voor je Paasbrunch! Leuk dat het zo geslaagd was!
Leuk idee dat kaartje gebruiken op een nieuwe kaart, erg gaaf en fris geheel!! Mooi dat Glossy Accentjes op het Lieveheersbeestje. Fijne week nog, ondanks drukte!

Mieke zei

Super mooie kaart!

Kaartenkraam zei

Mooie kaart! Prachtige kleur rood is dat!

groetjes van Ank

sandra_w zei

Schattig kaartje Cornelie!

!neke zei

Super leuk kaartje !
Mooie combi van stansen en stempelen !

Marianne Schut zei

Zo te lezen hebben jullie heerlijk genoten met de paasdagen! En wat fijn dat je ook nog lekker even de tijd hebt gevonden om te knutselen. Super leuk resultaat, als je het zo kan hergebruiken wordt het helemaal leuk om je restjes te bewaren. Super gaaf kaartje! Het lieveheersbeestje is te lief! Groetjes Marianne

GerJanne zei

Ha Cornelie,
heerlijk zo die paar dagen tussendoor he? Wij hadden de verjaardagen van onze jongens en hadden een paaslunch georganiseerd. Heel gezellig. alleen niet buiten kunnen zitten hier. Wel gewandeld!
Je kaart is superleuk. Dat blokje is inderdaad heel gaaf! Ik heb het gelukkig nog niet op!
Groetjes,
GerJanne

Johanna zei

Wel hele mooie restjes! Wat een leuke kaart!

Marijke zei

Prachtig en vrolijk kaartje en dat van restjes!! Wat lekker dat jullie buiten de paasbrunch hadden, hier viel het wat tegen die dag. Wel zonnig maar te koud om buiten te zitten.

Groetjes,
Marijke

femke zei

Heey cornelie,

een gaaf kaartje is het geworden!!! Erg leuk hoe je de hello stans hebt gebruikt en wat een schattig stempeltje. Ik heb pas zo'n kaart in een doosje gemaakt na een beschrijving die ik op je blog had gevonden.

groetjes Femke

Colien zei

Wat een leuk kaartje, gave stans is dat, zeg! Helaas is mijn Doodlebug blokje helemaal leeg, maar heb geen medelijden, want papier genoeg....
Genieten is dat, buiten zijn. Vandaag hebben we lekker ons avondeten buiten genuttigd, heerlijk!
grtz.Colien

Back to Top