Houtnerf vellen...

Hoi!!

Een leuk artikel uit de winkel/web winkel van "Bij Oma Dee".
Diverse pakjes met aparte materialen. Te gebruiken op je kaarten. 
Ik heb de houtnerf vellen gebruikt. Erg leuk vind ik het!
  

Bij deze kaart als achtergrond gebruikt, en Happy erop gestempeld.


Lijmen met div. lijm en tape-es gaat ook goed.


Embossen heb ik ook gedaan, lukt ook, erg leuk!


En snijmallen kun je ook gebruiken. Tevens snijden met je mesje en snijmachine gaat ook goed.
Leuk effect, en ook nog suède, kurk, en gevlochten hout te krijgen!

Fijne dag!
groetjes Cornelie

12 opmerkingen

Unknown zei

Supergaaf Cornelie. Vooral de tweede vind ik erg leuk, geweldig dat je het papier ook kan embossen. Heel veelzijdig spul dus :-))

Erica ♥ zei

Jeetje wat heb je weer leuke gave kaarten gemaakt ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Marjan zei

Leuk spul! Je hebt er goed mee geëxperimenteerd zo te zien, wat een gave kaartjes, vooral de beetje stoere tweede kaart!

Scraptastische hobby zei

Mooi, mooi, mooi weer heel erg mooi!
Gaaf papiertje met de houtnerf! Wat ben je nog actief zeg, met al die prachtige selfmade kaartjes!
Fijne avond en groetjes van Gerie

Els zei

wat een leuke kaarten zijn dit en ook te embossen is het heel mooi.
leuk ook die houten sterretjes.
Groetjes, Els

Marlies zei

Je hebt weer geweldig originele kaartjes gemaakt, heel erg leuk zijn ze! Lieve groetjes, Marlies

Je@net zei

Wat een leuke en vooral weer originele kaarten, Cornelie. Super!

Gerdine zei

Gaaf effect zeg, leuk!

Stella zei

Wat zijn je kaarten weer mooi!!! Leuk dat experimenteren en je tweede kaart vind ik helemaal geweldig. Stoer maar vooral mooi!

Marfien zei

Ziet er weer heel erg gaaf uit, leuk spul.

Colien zei

Mooi, stuk voor stuk!
grtz.Colien

Wendy ten Hove zei

Wat heb je weer een boel leuke kaarten gemaakt, Cornelie! En elke keer vind ik het ook weer zo leuk om de diversiteit te zien! Deze bovenste met de vlinder vind ik helemaal geweldig! En trouwens ook je 'postzegelalbum' kaart! Wat een origineel idee!!
Groetjes en fijne dag,
Wendy

Back to Top