Marathon met Nadine ;-)

Hoi!!

Afgelopen vrijdag eindelijk weer eens een dagje met Nadine afgesproken!
Rond een uur of negen reed ik met een heerlijk zonnetje richt Anna Paulowna, tussen de prachtige bollenvelden door!
Met een lekker bakkie gingen we eigenlijk gelijk aan de Scrap. Niet echte plannen, gewoon lekker creëren.



Ik had m'n papiertjes en die-cuts van Jillibean Soup meegenomen ,en daar wat kaartjes mee gemaakt. De eerste belandde in de prullenbak ;-)
Deze heb ik samen met een leuke stempel van Kaiser Kraft gemaakt.



Lekkere spetters, wat sequins en klaar!



Deze heb ik vandaag thuis gemaakt, omdat ik ook wat wilde maken met de cups van SU. Zo leuk!



Ook de chevrons zijn van SU.



Deze nog bij Nadine, de embossingmal en mal van het molentje, had ik mee genomen, en zo samen met het flesje, een leuk geheel.



Zilverdraadje...ja net als Inge, maar zo leuk effect als het geeft. Kon het niet laten ;-)



Dit is een envelop. Zowel Nadine als ik hebben er één gemaakt. Ik met een knipoog, een beetje gekke dingetjes uit proberen, zoals het schudmateriaal achter het venstertje.



Visjes in de golven...ach je bent van de straat!




Hier ook met diverse materialen van SU bezig geweest. Ben er zelf niet helemaal kapot van, maar de kleurtjes vond ik dan wel weer leuk.



Om een uur of half zeven een hapje eten, en om 19.00 uur waren we alweer bij Elly, van 't Scrap-Ateljeetje.
Daar komt een groepje zeer gezellige dames eens in de twee weken samen om te scrappen. Deze keer mocht ik ook aanschuiven.
Nadine gaf haar leuke fotoboek workshoppie, en ik heb een begin gemaakt, moet deze nog verder versieren, en dan laat ik de rest ook zien.
Zéér gezellig, lekker gelachen, en nog even rond gesnuffeld in het zéér gezellige winkeltje van Elly!
Om half 11 ben ik weer naar huis gereden, na een zéér geslaagd daggie!
Genoten!

Fijne zondag verder!
Groetjes Cornelie


18 opmerkingen

Blankina zei

Wat een mooie kaarten, ik het de kaiserkraft vlekken stempel ook besteld, hopenlijk komt hij snel,
ik zag je kaart in de sidebar op het blog van Colien.
Groetjes uit Italie,
Blankina

Blankina zei

Wat een mooie kaarten, ik het de kaiserkraft vlekken stempel ook besteld, hopenlijk komt hij snel,
ik zag je kaart in de sidebar op het blog van Colien.
Groetjes uit Italie,
Blankina

Marlies zei

Wat heb je weer mooie creaties gemaakt, allemaal heel verschillend, zo leuk om ze allemaal uitgebreid te bekijken. Lekker genieten, zo'n bezoekje aan je blog. Lieve groetjes, Marlies

Inge Groot zei

Wat een ontzettend productief dagje, leuk!!! Heerlijk dat je zo hebt genoten :D

Je@net zei

Heerlijk zo'n dagje met elkaar aan de freubel.
En wat een super leuke kaarten heb je gemaakt.
Zien er allemaal erg mooi uit, Cornelie.
Nog een fijne zondagavond!

sandra_w zei

Jeetje dat was dus weer een productief daggie! Superleuke creaties heb je weer gemaakt! Top!!

Scraptastische hobby zei

Nou, je was zeker van de straat, hihi Wat weer een mooie kaartjes allemaal, en dan ook nog een gezellige afsluiter vrijdag bij Elly....wat wil je nog meer!!
Lieve groetjes van Gerie

Mariken zei

Wat heb je veel gemaakt...ze zijn geweldig mooi!!
Groetjes, Mariken

Ingrid Reyners zei

Wat een produktief dagje is het geweest, mooie kaartjes heb je gemaakt Cornelie. Leuk dat je daarna ook nog even bij Elly bent geweest, en gezellig mee geknutseld hebt. Groetjes,Ingrid.

Marjan zei

Nou zeg...klinkt als... een superleuke dag en zeker ook, gezien de resultaten als een zeer creatieve dag. Genieten! Fijn dat jullie zo samen leuke dingen kunnen ondernemen.

Judith zei

Een vrolijk rijtje zo! Zeer divers, CAS, stempels en designpapier. Jij weet met deze materialen leuke creaties te maken! Mooi en leuk dat jullie zo hebben genoten! Gezellig (-:

GerJanne zei

Ha Cornelie,
ken je het sprookje van de Kleren van de Keizer? Ja, natuurlijk. Nou, ik zie geen kaarten! En dan kun je zeggen dat alleen intelligente mensen ze zien.....ik niet! In welke browser ik ze ook opstart, alleen een grijs verboden in te rijden bord. Zucht.....ik kom morgen even terug! Wel super dat je zo'n topdag had!! En een heel lange zo te lezen!
Groetjes,
GerJanne

José zei

Dat klinkt als een heel gezellige dag. En wat een resultaat, prachtige kaarten Cornelie.

Aletta zei

Wat een moois weer allemaal....
Groetjes Aletta

Maartje zei

Dat ziet eruit als een geslaagde creadag! Wat leuk allemaal! Die eerste kaart vind ik top! Ben benieuwd naar de rest van je fotoboekje. Leuk om te maken hè?!

Ingrid Heijnen zei

Wat een ontzettend leuk idee om m&m's in de cups te doen! Ik heb een kaart gemaakt met muisjes erin, maar dit is ook super leuk!
Weer wat inspiratie opgedaan bij je!

Groetjes Ingrid

kreamina zei

Je hebt me geïnspireerd met de vlekken stempels (http://krea-by-mina.blogspot.nl/2014/04/celebrate-today.html). Ik heb een link vermeld naar je blog ;-)
Verder vind ik ook die smartie-kaart helemaal te gek!

Erica ♥ zei

Wat een geweldige kaartjes, de
vrolijkheid spat er van af ☺
Gezellige en fijne week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Back to Top