Jaaroverzicht!

Hoi!!

Nog net voor het einde van het jaar een teken van leven. Een overzicht van het afgelopen drukke, maar gezellig jaar! Heel veel gedaan, beleefd, en ontmoet. Zoveel dat ik heb besloten dit jaar een beetje gas terug te nemen. DCL was daarvan al een stap, maar ik heb nog meer dingen waar ik een stapje terug mee doe. 
Iedere maand, zag ik net, gemiddeld 16 kaarten geplaatst...van iedere maand pik ik er 1 uit!
In ieder geval wil ik jullie bedanken voor alle reacties iedere keer!!

JANUARI

Januari is voor mij altijd een heerlijke maand, waarin de rust terug keert en weer tijd komt voor nieuwe creativiteit.

FEBRUARI

Vier keer in de maand iets plaatsen voor "Bij Oma Dee", met soms  bepaalde papiertjes uit m'n comfortzone gehaald, en dan toch proberen je eigen ding te blijven doen...wat erg leuk is!

MAART
Af en toe eens iets anders uit proberen...

APRIL
Meer met m'n stempels doen. O, zo leuk!

MEI
Ook dit jaar "het boekje van Nadine" gekregen, bomvol leuke uitdagingen, een supercadeau, waarvan dit een opdracht was van Marjan.

JUNI

Lekker aan de slag met spulletje van het toffe merk Clearly Besotted.

JULI
Af en toe kleuren kan ik niet laten. Heerlijk om te doen. Lekker ontspannend!

AUGUSTUS
Vakantiemaand. Ik kan zien dat rust goed is voor mijn creativiteit!

SEPTEMBER
September had ik de eer om GD bij Clearly Besotted te zijn. 
Aan de slag met de nieuwe release, hoe gaaf is dat!

OKTOBER

Iedere twee weken een kaart voor DCL, dit was weer eens iets anders om ook de achterkant te maken. Dat was het leuke idee van Margot.

NOVEMBER
.
Iedere twee weken een kaart voor ons liftchallengeblog.
Liften blijft leuk. Deze kaart had ik anders nooit gemaakt!

DECEMBER
De laatste in de rij. In de maand december de helft geplaatst. Voor mij een bijzonder drukke maand, en ik kijk dan ook reikhalzend uit naar januari!!
Voor mij de eerste keer een overzicht, maar heel erg leuk om te kijken naar het afgelopen jaar.

Morgen begint er weer een nieuwjaar, waarbij mijn voornemen dus is om  iets minder hooi op mijn vork te nemen, om vooral te kunnen genieten van m'n hobby's, en dat moet lukken volgens mij!!
Hebben jullie nog voornemens?

Heel fijne jaarwisseling, en een geweldig mooi, creatief en gezond nieuwjaar, enne ...
Tot blogs!

Groetjes Cornelie

38 opmerkingen

Marfien zei

Wat leuk om even terug te kijken, het waren allemaal weer hele mooie, leuke en spannende kaartjes.
en voor 2014 veel rust en knutselplezier toegewenst.

Mariken zei

Prachtig overzicht!! Wat heb je veel mooie dingen gemaakt!! En je Juli-kaartje heb ik gescoord bij " bij Oma Dee", zo leuk, bliven kleuren hoor!!
Fijne jaarwisseling en een goed 2014!
Groetjes Mariken xx

Maartje zei

Je jaaroverzicht is leuk! Het is goed om op z'n tijd alles op een rijtje te zetten, en dan te bedenken: wat wil ik nu eigenlijk? Ik probeer ook de juiste balans te vinden in het nieuwe jaar. Heel veel succes met je voornemens! Fijne jaarwisseling, en veel creativiteit gewenst!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooi jaaroverzicht.
je hebt groot gelijk een stapje terug te doen, soms moeten we ervoor waken niet te veelte doen en ons zelf voorbij te lopen.

fijne jaarwisseling, en een mooi, liefdevol en creatief 2014.

groetjes jolande

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
wat een leuk idee om zo'n jaaroverzicht te maken. Sommige mensen doen het elke maand, maar zo eind van het jaar is het ook heel leuk. Je kaarten waren het afgelopen stuk voor stuk mooi, grappig, verrassende en inspirerend.
Iets rustiger aan doen kan vast geen kwaad. Goed voornemen, vind ik dat. Ik heb ook weer een voornemen en dat is elke keer na een creatie/kaart mijn kamer weer opruimen, zodat ik met een leeg bureau en leeg hoofd beginnen kan.
Morgen komt er een berichtje op mijn blog dat ik het voornemen van 2013 gehaald heb. Pfffff, was niet altijd makkelijk! Maar ja, anders hoeft het ook geen voornemen te zijn, he?
Ik wens je een heel gezellige jaarwisseling en ene supergoed begin van 2014.
Lieve groeten,
GerJanne

Marlieke zei

Wat een mooie lijst!
Stuk voor stuk prachtige creaties.
Mijn favoriet uit deze geweldige lijst is de kaart van februari. Ik heb mijn jaaroverzicht ook al (lang) klaar. Morgenmiddag is het op mijn blog te zien. Bedankt voor alle mooie creaties waarvan ik en vele andere bloggers hier op jouw blog hebben mogen meegenieten. Fijne jaarwisseling en maak er een goed en "rustig" 2014 van!

Irene zei

Prachtige terugblik op je volle creatieve jaar Cornelie!
Fijne jaarwisseling en op naar een super 2014!

xx Irene

Gerdine zei

Wat maak je toch leuke dingen!! Heel leuk zo'n overzicht. Goede voornemens? Nou, ik wil ook wel zo'n gemiddelde van 16 kaarten per maand ;) Fijne jaarwisseling!

Colien zei

Geweldig leuk, zo'n prachtig jaaroverzicht! Op naar een mooi 2014, fijne jaarwisseling!
grtz. Colien

Magda zei

Fijne jaarwisseling Cornelie!!
De allerbeste wensen voor het komende jaar, gezondheid, vreugde en vriendschap, ... veel creativiteit en inspiratie!!
Bedankt voor al je fijne reacties aan mijn adres.
Groetjes,
Magda

Welmoed zei

Schitterend hoor om zo nog een keer van je prachtige selectie te kunnen genieten!
En je voornemens gaan zeker lukken!!
Een hele fijne oudejaarsdag/avond, en een gezond en gelukkig 2014!
Tot blogs!

Welmoed

Inge zei

Poeh hé, 16 kaarten per maand??? Dat vind ik écht véél! Het maakt het voor ons natuurlijk wel leuk, want er is altijd moois te zien op je blog. Maar ik snap dat je wat gas terug wilt nemen. Ik wens je een heel goed en gezond 2014, ik denk dat we elkaar in 2014 nog wel eens tegen het lijf zullen lopen! Ik zie ernaar uit :-)

Anita Meijer zei

Wat een schitterend jaaroverzicht Cornelie, wat een prachtige kaarten toch. Echt supermooi. Wens jou en allen die je lief zijn ook een hele fijne jaarwisseling toe en op naar een super 2014.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Wat prachtig om te zien je jaar overzicht, en jeetje wat heb jij
veel kaarten gemaakt zeg in 2014.
Heel veel suc6 in 2014 met al je
goede voornemens !

Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
lekker genieten en knutselen.
Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

Veel liefsss van Erica ☼

Colleen zei

Thanks for sharing the "year in review" Cornelie...they are all lovely!

Mary zei

Wat heb jij een geweldige kaarten gemaakt dit jaar! Een gemiddelde van 16 kaarten is waanzinnig veel!! Voor ons geweldig om te zien iedere keer, maar ik kan goed begrijpen dat een beetje gas terug je goed zal doen!
Ik wens je een gezellige jaarwisseling, en een goed 2014!!
Groetjes Mary

Nadine zei

Wat heb je toch veel leuke kaarten gemaakt het afgelopen jaar. En wat nog leuker is: ik mag dat af en toe live bekijken! Wat geniet ik van onze scrapdates met als hoogtepunt het logeerweekend in oktober (was het oktober? of al november), zo gezellig! Ik hoop dat we daar in 2014 ook weer veel tijd voor hebben. Doe lekker rustig aan, niets moet, alles mag! Laat die creativiteit maar stromen, het schijnt aanstekelijk te werken!

Inge Groot zei

Wat een gaaf en mooi jaar overzicht Cornelie, leuk zo al die totaal verschillende kaartjes onder elkaar :D

Zelf heb ik enorm genoten van je sieraden workshops, ben nog steeds zo blij met mijn zelfgemaakte wrap armband!

Ik wens je een heel goed en chill 2014, en dat we nog maar heul veul ;)knutseldate's mogen hebben!

Tot gauw!

xx

Unknown zei

Wat ben je toch heerlijk veelzijdig. Ben echt een fan van je werk. En je goede voornemen lijkt me een prima plan, lang leve de lol! Het moet wel hobby blijven en geen verplichting. Dat komt de creativiteit alleen maar ten goede.

Wens jou, Rob en Tim een hele gezellige jaarwisseling! We zien elkaar weer in 2014 XXX

sandra_w zei

Superleuk jaaroverzicht! Ik geniet altijd enorm van jou creativiteit en eigen stijl! En zeker niet te vergeten je prachtige sieraden! Ik hoop dat er nog vele knutseldate's mogen volgen ;)

Gezellige jaarwisseling en we zien elkaar weer volgend jaar! ;)

XX

marjolein zei

Dank je wel voor een jaar lang inspiratie. Fijne jaarwisseling. Marjolein

Sanne zei

Wat een mooi overzicht! Ik zie geweldige kaartjes! Heel verschillend allemaal en zo origineel! Ga vooral door in 2014 en blijf ervan genieten!

Liefs Sanne

Dora zei

prachtige keuze in je overzicht.
zo leuk dat je die bijen kaart erbij hebt gedaan.
fijne jaarwisseling!!

KarinsArtScrap zei

je hebt prachtige kaarten uitgekozen Cornelie.
Fijne jaarwisseling.

gr karin

De hobbydroom zei

Bedankt dat je ons nog eventjes mee laat genieten, van wat voor fantastische kaartjes je het afgelopen jaar hebt gemaakt!

Wij wensen jou een hele gezellige jaarwisseling toe! En een gezond, liefdevol en bovenal creatief 2014 toe!

Linda Visser - van der Velden zei

Wow Cornelie, wat een mooi overzicht heb je gemaakt! Verstandig om wat minder hooi op je vork te nemen en daardoor meer wil gaan genieten van je hobby's volgend jaar. Mijn voornemen is om weer wat meer te gaan freubelen dan dat ik de afgelopen tijd gedaan heb, ik moet er soms meer moeite voor doen om tijd te maken. Fijne jaarwisseling! Groetjes, Linda

Angèle zei

Wat een prachtkaarten Cornelie. Leuk om ze weer terug te zien!
Ik kom even langs om je te bedanken voor je lieve kaartje dat oudejaarsdag eenzaam in de brievenbox lag. Snel mee naar boven genomen ... dank je!

Gelukkig 2014, Angèle

Je@net zei

Een mooi jaaroverzicht, Cornelie!
Jij natuurlijk ook een heel gelukkig 2014 gewenst!

Wendy ten Hove zei

Dat is een mooi overzicht, Cornelie! Je hebt veel prachtige creaties gemaakt het vorige jaar! Ik wens je ook een geweldig, gezond, gelukkig en creatief 2014 toe!
Groetjes, Wendy

Marijke zei

SCHITTEREND is je jaaroverzicht!! Geniet altijd van je mooie creaties, heb de laatste tijd niet vaak kunnen reageren erop maar kijk wel altijd!! Snap het dat je een stapje terug doet, 16 keer per maand een berichtje is heel veel! Wens je een heel goed en creatief 2014 en tot blogs.

Groetjes,
Marijke

Ellen zei

Wat een leuk overzicht! Gezellig om jouw eigen commentaar te lezen bij de kaarten die je per maand uitgekozen hebt. Ik hoop dat 2014 brengt wat je ervan verwacht. Gezelligheid en creativiteit zullen jou kennende vast niet ontbreken in 2014.
Lieve groet, Ellen

Marlies zei

Wat een mooi overzicht van al die prachtige creaties. Blijf maar lekker creatief bezig in 2014, er komt zóveel moois uit jouw handen! Maar pas op dat het niet te veel wordt, zodat je ervan kunt blijven genieten. Ik wens je een heel gelukkig, gezond en creatief 2014. Veel liefs, Marlies

Miranda V zei

De beste wensen voor 't nieuwe jaar! (Ik dacht dat ik hier al gereageerd had... niet eens!) Wat sluit je het jaar 2013 mooi af met deze post, zo leuk dat je verschillende stijlen hebt en dan ook nog eens uitgedaagd wordt om af en toe iets heel anders te doen. Een gemiddelde van 16 kaarten per maand is echt hoog ja, wat lekker dat je straks wat meer tijd over hebt om misschien wel vrijwillig 16 kaarten per maand te maken. ;-) Lekker doorgaan met je kaartjes en je sieraden en alle andere leuke hobby's. Ik kom in 2014 ook weer bij je gluren hoor!

Marit zei

Wat een mooi, divers overzicht Cornelie! Ik hoop dat het komende jaar je heel veel moois mag brengen, en veel creativiteit. Mijn goede voornemen komt eigenlijk overeen met die van jou: meer genieten van mijn hobby's en minder "moeten". Ik ga ervoor!

Groetjes,
Marit

Rosalien Zwackhalen zei

Wat gaaf Cornelie zo'n jaar overzicht. Dat kaartje met die uitgestanste bij is geweldig, zeker met dat honinggraad papier erachter. ;)

Ellen zei

Wat gaaf om dit jaaroverzicht te bekijken, er staan echt super kaarten tussen.

José zei

Wat een leuk jaaroverzicht met jouw eigen commentaar erbij. Er zaten voor mij zoveel inspiratie momentjes bij, je maakt zulke leuke kaarten, op veel ideeën zou ik niet gekomen zijn als ik niet regelmatig bij je blog langs geweest was en je gemiddelde lag wel erg hoog. Ik wens je een goed nieuw jaar toe met de nodige rust momentjes en veel creativiteit!

Magda zei

Allemaal heel mooi en mijn favoriete kaart is... Juni
De Happy Birthday kaart is echt schitterend!!!!!
Groetjes,
Magda

Back to Top