Onderlinge uitdaging "Color Blocking"

Hoi!!

Onderlinge uitdaging bij "bij Oma Dee". Vind ze altijd leuk om te doen! Je doet weer eens iets nieuws of anders, en daar hou ik van!
Deze keer bedacht Inge om een kaart met "Colorblocking" te maken.
Je kunt er een achtergrond mee maken, maar ook een element op je kaart. Ik heb voor dat laatste gekozen.


De achtergrond heb ik een soort patchwork van gemaakt, omdat het me daar wel een beetje aan deed denken.
De vlinder heb ik wel met colorblocking gemaakt.
Het papier is van Carta Bella. Mooie tintjes en printjes!


Vlinder is van My Favorite Things en komt van de set Blissful Butterflies.
Embossing folder voor een leuk effect. Verder touw, stiksteekjes, labeltje en tekst!

Gisteren de aftrap van de sieraden workshops! Erg leuk was het, en de resultaten waren goed gelukt!!


Niemand had verder ooit iets met sieraden gedaan, dus alles was nieuw!


Dames bedankt voor jullie komst, en 16 oktober gaan we een mooie wraparmband maken!!


Je kunt je al aanmelden! Ook als je niet kunt, laat het even weten. Wie weet plannen we dan nog een andere datum!!

Dat was h'm hoor ;-)
Bedankt voor het langskomen en jullie leuke reacties!

Groetjes Cornelie

24 opmerkingen

Unknown zei

Wat een leuke gecolorblockte kaart. Hé die is leuk voor galgje ;)) Erg gaaf gedaan Cornelie.

Doegie,
Miranda X

Unknown zei

Ook jij staat niet in mijn bloglijst heel raar! Supergaaf kaartje! Mooi de blocking vlinder!

Unknown zei

Ook jij staat niet in mijn bloglijst heel raar! Supergaaf kaartje! Mooi de blocking vlinder!

Unknown zei

Kweet niet wat er aan de hand is met blogger maarre wilde nog even zeggen dat je workshop heel gaaf was.....op naar de volgende!

Unknown zei

Kweet niet wat er aan de hand is met blogger maarre wilde nog even zeggen dat je workshop heel gaaf was.....op naar de volgende!

anja curvers zei

Leuk kaartje Cornelie en die sierradenworkshop ziet er leuk en gezellig uit zeg.

Inge Groot zei

Heel erg mooi gedaan Cornelie, zowel de patchwork achtergrond als de vlinder. Wat een mooie colorblock combinatie!

Ik heb genoten gisteren maar dat wist je al ;-) Op naar de volgende!

Jolanda zei

ik weet niet precies wat colorblocking is, maar ik vind je kaart weer super mooi. De achtergrond met al die verschillende papiertjes is ook erg mooi
groetjes Jolanda

Ingrid Reyners zei

Ik vind de colorblocking geweldig! Ik heb de tutorial al gezien en ga het zeker ook eens proberen! Je kaartje is weer erg mooi! Ook bij de workshop ziet het er gezellig uit, leuke armband die je de volgende keer gaat maken, jammer dat ik zo ver weg woon :-(( fijne avond, groetjes Ingrid

Marlies zei

Cornelie, ik moet tot mijn schande bekennen dat ik op je blog een paar onbekende woorden ben tegengekomen: journaling en nu weer colorblocking. Het zijn natuurlijk Engelse woorden en ik geef alleen Nederlands bij Vluchtelingenwerk of ben ik een beetje dom??? Het belemmert me in ieder geval niet om volop te genieten van je schitterende creaties, ze zijn weer zóóóó mooi!!!!! Lieve groetjes, Marlies (enne de migraine is weer weg hoor....)

Je@net zei

Een prachtige kaart, Cornelie. En zo te zien is de workshop prima geslaagd!

Judith zei

Origineel om de achtergrond patchwork te maken.

Tja, 16 oktober klinkt als een woensdag, jammer...

Magali Meiresonne zei

Dag Cornelie,
De kaart met de vlinder is heel leuk. En wat fijn dat jullie workshops doen voor juwelen. De armband die 16 oktober wordt gemaakt, vind ik heel leuk. Woon jij in België? Want anders zou ik er wel eens over nadenken om eventueel zo een workshop te komen volgen.
Groetjes, Magali.

Sanne zei

Wat een mooie en lieve kaart! Prachtig! Ik hou wel van patchwork, dus dit past wel in mijn straatje!

Liefs Sanne

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaart heb je gemaakt, de armband is prachtig.

groetjes jolande

Yolanda zei

Hoi Cornelie ... yip heel mooie kaart, zag hem al op het blog bij Oma Dee. En die wraparmband ziet er prachtig uit, helemaal mijn kleur, jammer dat het zover weg is want aan de foto's te zien gaat zo'n workshop er gezellig aan toe. Maar ja, je kunt niet alles hebben he. Groetjes Yolanda B)

Yolanda zei

HEEE, ben ik nog een keer. Ik vergeet helemaal te zeggen dat je een mooie nieuwe blog lay-out hebt, had ik nog niet gezien. Is ook een leuk idee voor een kaartje zo'n slinger ;) nogmaals groetjes Yolanda B)

Tinie zei

Wat een leuke kaart, Cornelie!! Ik vind het een hele leuke techniek en wil het ook gaan maken, lijkt me leuk om te doen!!
Groetjes Tinie

Sabine zei

Mooie kaart, en de workshop ziet er gezellig uit
en een mooi armband!
Groetjes

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
leuke uitwerking van het colorblocking. Inderdaad net patchwork zoals jij het bedacht hebt.
De sieradenworkshop ziet er gezellig uit!
Groetjes,
GerJanne

Alina zei

heel erg mooi kaartje, Cornelie, ik ga dat zeker proberen! en fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad met je workshop!!!!

Welmoed zei

Prachtig Cornelie... heel leuk dat colour blocking!

En je workshop lijkt super gezellig!

Ook je blog ziet er heel leuk uit zo!

Vr. gr. Welmoed

Nadine zei

Ik vind je kaartje lief! Wat een goed idee om te colorblocken met dessin papier, origineel weer! En je hebt de foto's gevonden Zie ik? Ziet er gezellig uit!

Marijke zei

Oooh wat is deze mooi, lieve kleurtjes. Ziet re gezellig uit de workshop.
Groetjes,
Marijke

Back to Top