Vogelhuisje!


Hoi!!

Deze kaart was ik al helemaal vergeten, totdat ik vanmorgen bij Inge kwam, en  een hele mooie kaart met dit huisje zag! Vandaar dat ik even op zoek ging, en jawel hoor. Deze heb ik dus alweer even terug gemaakt, maar wil h'm even goed even laten zien.


Het papier is van Echo Park "Hello Summer".
Het huisje gesneden van Kraft, en deze met een houtnerf stempel gestempeld. Vond het wel een leuk effect.
Huisje, vogeltje en blauwe border allemaal van MFT


Alleen het onderste groene, is een mal van PTI.
tekst erbij, en klaar!!

Het regent hier pijpenstelen! Nu is er iemand om een nieuwe radiator plaatsen, dus de houtkachel gaat straks aan, want straks komen twee vriendinnen koffie drinken, dus moet het wel een beetje aangenaam zijn natuurlijk!

Hele fijne dag!

Groetjes Cornelie

32 opmerkingen

Ellen zei

Toen ik je kaartje zag dacht ik: hee, dit is al het tweede vogelhuisje dat ik vanochtend voorbij zie komen! Na het lezen van je post snap ik hoe dat komt ;) Ik vind ook jouw kaartje geweldig! Leuk zeg, die vogeltjes en dat huisje van MFT. Veel plezier straks rondom de houtkachel met de koffie en je vriendinnen.
Groetjes, Ellen

Mieke zei

Wat een mooie vrolijke kaart! Helemaal tegengesteld aan het weer. Bij ons regent het ook...

Inge Groot zei

Schattig Cornelie! Super effect zo het papier met houtnerf dat maakt het net echt:-D

Heel veel plezier met je vriendinnen en oh wat heerlijk warm lijkt mij dat een houtkachel in huis.

XX

Anoniem zei

Mooi kaartje Cornelie !! Ik vind de tekst ook heel mooi !
Groetjes Berdien

Kaartenkraam zei

Goed dat je hem toch nog laat zien want hij is hartstikke leuk! Die houtnerf is net echt, top!

groetjes van Ank

Stamps and Paper zei

Cute little bird house card Cornlie. makes a lovely new home card

Anne

GerJanne zei

Ha Cornelie,

dat zal wel gezellig worden, met de houtkachel aan en lekker kwekkerdekwek met je vriendinnen! Daar kan geen radiator tegen op!
Je kaart is superleuk! Gestempeld met houtnerf.....daar kan ik me niet zoveel bij voorstellen, hoor. Maar het ziet er gaaf uit!
Groetjes,
GerJanne

KarinsArtScrap zei

ach wat een lieffie heel mooi kaartje Cornelie.

groetjes karin

Marjan zei

Gaaf!! Lekker strak en o zo vrolijk! Hier is het droog, maar zal wel niet lang duren. het is weer truienweer... veel plezier straks! Ik krijg ook gezellig een vriendin en dan samen naar Emmy en Claire.

Margot zei

superleuk kaartje!

jolanda zei

mooi gedaan

Sanne zei

Dit is lief! Die houtnerf-stempel is geniaal. Leuke kaart hoor!

Liefs Sanne

martina's kaartjes zei

wat is ie leuk ! heel geslaagd vind ik het, lekker vrolijke papiertjes, mooi !
grtjs, martina
x

Alina zei

prachtig, Cornelie, leuk bedacht die houtnerf stempel, het huisje ziet er geweldig uit!
fijne middag!

Ellie zei

Wat een superleuk kaartje!
Mooi gedaan!
Groetjes Ellie

Marlies zei

Wat mooi, een houtnerf vogelhuisje. Het lijkt net echt hout. Goed gedaan zeg! Prachtig kaartje weer! Met zo'n mooi kaartje vergeet je even dat het zo'n snertweer is. Maar ik heb tussen de regenbuien door lekker even gewandeld! Groetjes, Marlies

anja curvers zei

Wat een lief kaartje Cornelie en ja hier regent het ook bleeggghhh.

Miranda V zei

Wat een leuk, vrolijk kaartje! Je vogelhuisje is gaaf, helemaal door de houtnerf. Lief vogeltje en leuke mal van PTI!

Willy zei

Wat een vrolijk kaartje, ik verlang nu alweer naar de lente. Alhoewel jouw herfst beleving mij wel aanspreekt!!

Marijke zei

Wat leuk het vogelhuisje, mooi zo met de houtnerf. Vrolijk geheel ook. Hopelijk heb je het nog warm gekregen met de kachel en hier viel het mee met de regen.

Groetjes, Marijke en Chantal

Yolanda zei

Ja hoor, zeker weten, "jouw" huisje is ook ERG LEUK. Zo zie je maar dat een onderwerp tot heel verschillende ontwerpen kan leiden.
Dat zie je wel aan het huisje van jou, Inge en mij. Aleen heb ik dan geen MFT stans gebruikt, het zijn allemaal vogelhuisjes gemaakt naar ieders eigen idee. Dat papier heb ik ook liggen, had ik trouwens ook wel kunnen gebruiken hihi. Misschien komt dat nog wel, je hebt me op een idee gebracht. Thanks. Groetjes Yolanda

Stella zei

Ik vind hem super leuk! En die houtnerf stempel zorgt er voor dat het vogelhuisje nog meer "echt" lijkt. En leuk papier!
groetjes,
Stella

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je hebt weer een mooie kaart gemaakt, leuk de houtnerf op het huisje.

groetjes jolande

Gerdine zei

Vogelhuisjes blijven leuk! Mooie compositie!

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje is dit Cornelie, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooi met al die vrolijke kleurtjes. Is wel wat beter dan het weer van vandaag.

Groetjes Astrid.

Mary zei

Ik ben gek op vogelhuisjes!! Deze is zó vrolijk!! Echt heel leuk gedaan!
Groetjes Mary

Je@net zei

Wat een ontzettend leuk kaartje, Cornelie. Zo vrolijk dat je bijna vergeet dat het buiten koud en somber is!

Anita zei

Hoe kun je zo'n prachtige kaartje nu vergeten?! Ik vind hem geweldig!
groetjes, Anita

greet zei

Wat een mooie en fleurige kaart!

Groetjes Greet

Wilma zei

O zo leuk en goed idee om een houtnerf stempel te gebruiken.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooi, vrolijk kaartje! Daar word je wel vrolijk van met dit weer! Hele mooie details!
Groetjes, Yvonne

Back to Top