Varkentje!


Hoi!

Met dagje van DCL heeft Miriam een aantal van ons verteld hoe je met distressinkt kan inkleuren. Zo had ik  er nog niet mee gewerkt, dus ik vond het wel leuk om te leren.
Ben er thuis gelijk mee aan de slag gegaan, en dit is dus mijn eerste probeersel.


Nog geen hoogstandje, maar al doende leert men, toch?
Ik vind het leuk om te doen!


De ballonnetjes zijn van PTI, het varkentje weet ik eerlijk gezegd niet meer, de tekst is volgens mij van Marianne.
Eenvoudig maar vrolijk kaartje!

Genieten van het weer vandaag!!


23 opmerkingen

Magda zei

Heel leuk kaartje Cornelie!!
Een fijn weekend
Magda

Miranda Mols Stampin Utopia zei

wat leuk om jou te zien kleuren! erg mooi gedaan. Mijn dochter ligt naast me op bed en ze zei meteen: wat mooi, leuk kaartje he mam.

mieke zei

't Ziet er goed uit hoor !!!
'k Wou dat ik het ook kon.

Fijn weekeinde , Mieke

Mieke zei

Ik vind het in elk geval al geslaagd! Wat een lief kaartje is dit!

Kaartenkraam zei

Ik vind het heel mooi gekleurd hoor! Leuk fleurig kaartje geworden daar zal het feestvarken dat het uiteindelijk krijgt zeker blij mee zijn.

groetjes van Ank

P.S.Ik heb weer een nieuwe post geplaatst hoor ;0)

Juisie zei

Leuk zeg! Mooie kleurtjes krijg je hiermee! Ik heb nog steeds maar 1 kleur distress-inkt (donkerbruin...) dus ik hou het even bij mijn (nieuwe) markers. Ik vind het varkentje al leuk, maar het ballonnetje met het beertje is toch wel echt super-cute.... Groetjes Joyce

KarinsArtScrap zei

aahhhhhhhh wat een schatteke cornelie.
super lief en gaaf kaartje.

groetjes karin

Marjan zei

Een heel mooi kaartje hoor, voor een eerste keer inkleuren met Distress. Ik ben eraan verslaafd haha, maar heb ook goed moeten oefenen voor ik er zelf tevreden over was hoor.

Groetjes, Marjan

Gerdine zei

Deze is leuk!!! Voor één van de eerste pogingen om in te kleuren met distress mag jij toch echt niet mopperen, want het ziet er heel mooi uit! Groetjes!

Ellen zei

Leuk Cornelie, dat je er thuis verder mee aan de slag bent gegaan.
Ik blijf het moeilijk vinden om het zo te krijgen zoals ik het hebben wil. Met Copics heb ik er toch wat meer controle over, lijkt wel...;-)
En idd, oefening baart kunst!
Je kaartje is schattig.
Groetjes Ellen

Stamps and Paper zei

A super sweet card and your colouring is great love the little piggy image

Anne

Hermien zei

Ik vind het een heel leuk kaartje Cornelie...en dat zal het feestvarken vast met me eens zijn!

groetjes Hermien

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leukerd, het varkentje is zo leuk en mooi ingekleurd en dat voor een eerste keer.

groetjes jolande

martina's kaartjes zei

een heel vrolijk en mooi kaartje ! je senitment is reuze toepasselijk ! grtjs, martina
x

Tinie zei

Wat goed van jou, om er gelijk zo'n leuk kaartje mee te maken!!
Toepasselijke tekst!
groetjes Tinie

Ellen zei

Het is zeker een eenvoudig kaartje, maar dat vind ik juist super mooi! En vrolijk is het kaartje beslist ook.
Groetjes, Ellen

Nadine zei

Knor... wat een leuk kaartje! Ik vind 'm erg grappig dat plaatje, maar hoe jij een simpel plaatje altijd weet te verwerken in een leuke omgeving, vind ik zo knap! Leuk dat met die doorgetrokken ballonnen!

Sandra zei

Super leuk kaartje! Helemaal geweldig! Je hebt het erg mooi gedaan! Ik vind kleuren met distress inkt erg moeilijk...

Marjan zei

Wat een lieverdje! Leuk dat je meteen bent gaan oefenen, ik ben er nog niet aan toe gekomen. Het weer is ook te mooi voor dat warme kamertje, maar wie weet buiten?

José zei

Ik vind het een enige kaart Cornelie. Heel eenvoudig maar heel gaaf. Wat een snoezige stempel en ik vind je eerste poging knap gedaan! Erg leuk met de ballonnetjes.
Geniet van weer een mooie dag!

Chantal zei

Erg goed gelukt al, dat inkleuren. Ik wacht nog op mijn markers, al wel besteld maar nog niet binnen.
Het stempeltje is van Nellie Snellen en zelf heb ik ze ook, erg lief.
Groetjes, Chantal S

greet zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje!
Voor de eerste keer vind ik het heel goed gelukt.

Groetjes Greet

Wilma zei

...oeps.... jouw productie is niet bij te houden voor mij;-) Alles even mooi en stijlvol! Petje af!!!

Back to Top