Top 3 !!

Hoi!!


Krijg net van Marijke de tip dat ik in de top 3 ben belandt van het challengeblog CFY !! Is dat even leuk!! Snel kijken natuurlijk! Helemaal leuk, en helemaal blij mee. Ik had met deze kaart meegedaan.



Deze button mogen we op ons blog plaatsen;


Ik heb h'm ook aan de zijkant gezet, want ik ben er best trots op!

Heb ik nog een sneak peek van m'n circelkaarten...


Deze en nog twee plaats ik morgen!
Marijke leuk dat je het me liet weten, had het pas véél later ontdekt!! haha!
Fijne avond iedereen en slaap lekker voor straks!





3 opmerkingen

Heleen zei

Gefeliciteerd met je top 3 plaatsing, je hebt ook een waanzinning mooi kaartje gemaakt!
groetjes,
Heleen

José zei

Hee meid! Van harte gefeliciteerd nogmaals.Helemaal verdiend en je mag er SUPER trots op zijn :-). Ik had je gisteravond laat ook nog een berichtje getikt bij je kaart maar toen had je het al door hahaha.
Je sneakpeak is wel heeeeeel wazig Cornelie hahaha. Ik ben benieuwd!
Groetjes, jose

Anoniem zei

Natuurlijk mag je daar trots op zijn !!! Jouw kaart was voor mij het toppertje van de week !!
Groetjes Berdien

Back to Top