Jarig !!!

Môrge !!


Donderdag is Rob jarig en omdat ik zo ontzettend blij met hem ben, heb ik niet zomaar een verjaardagskaart gemaakt, maar een verjaardagskaart met een flinke dosis liefde !



Voor het hartje heb ik een lege verpakking gebruikt waar knoopjes in hebben gezeten. Daarin allemaal kleine hartjes gestopt die heen en weer kunnen schudden. Er is een tijdje geweest dat schudkaarten helemaal HOT waren, dat vond ik toen al zo leuk. Dit is ook zoiets alleen in een moderner jasje.
Het zwarte papier is van Bo Bunny, en het rode stipje van Rayer.


Zwart vilt, papier met tekst weet ik niet meer. Verder om het hartje rood lint en twee bloemenkraaltjes. Nestabilities, 3 soorten, tekststempel, bloemenstempel, strasssteentjes, stickels, bloemenpons en een brad met hartje.

Als dat geen liefdevol kaartje is! Wat jullie?

Hele fijne dag nog! 

Groetjes Cornelie

2 opmerkingen

Marijke zei

Dit is idd een liefdevol kaartje!! Leuk idee om het lege hart zo te gebruiken. Haha ik heb ze ook gemaakt de schudkaarten met vanalles erin. Vind de bloemenstempel ook erg mooi.
Alvast gefeliciteerd met Rob.
Groetjes, Marijke en Chantal

José zei

Hij is er ongetwijfeld heel blij mee. Het is een heerlijke kaart geworden en het hart met de schudhartjes vind ik enig!
Gefeliciteerd met je vent!
Groetjes, Jose

Back to Top