condeleancekaart

Afgelopen weekend kwam m'n buurvrouw om twee condeleancekaarten. Heel akelig natuurlijk. Ik had nog één kaart die goed gebruikt kon worden voor die gelegenheid, maar een tweede niet. Heb er snel één voor haar gemaakt met het verzoek of ik er een zonsondergang in wilde verwerken. Dit heb ik voor haar gemaakt.




Van mijn zwager kreeg ik een schitterend fotoblad met echt de prachtigste foto's op heel mooi papier. Deze gebruik ik af en toe voor mijn kaarten. Verder heb ik het heel rustig gehouden natuurlijk.

Groetjes Cornelie

4 opmerkingen

José zei

Hij is erg mooi Cornelie. Hele mooie foto en de rand spiegelt het licht/donker van de foto. Heel mooi die rozet.
Groetjes, Jose

Tinie zei

Heel mooi!! Prachtig geheel zo met die rozet!
groetjes Tinie

Marijke zei

Wat een prachtige fotoafbeelding id dit, perfect voor zo'n kaart. Erg mooi de rozet, stijlvolle kaart.
Groetjes, Marijke en Chantal

Marjan zei

Prachtige kleuren samen met de afbeelding! Erg mooie en stijlvolle kaart!

Groetjes, Marjan

Back to Top