geldmapje !

Cadeautje voor diezelfde NEEF !! Geld graag, want we willen ( we is hij en z'n lieve vriendinnetje ) op vakantie.Voor mij de gelegenheid om eíndelijk het geldmapje van  ellen te maken. Vond het gelijk zó leuk, maar was er nog niet aan toe gekomen.


Een digistamp van margriet gebruikt, nestabilities, papier van Kars, Hero Arts stempel. Verder geen poespas het mapje is al leuk van zichzelf vind ik. Dus bedankt voor het idee, ga het zeker vaker gebruiken !


Zóóó...cadeautje ook weer klaar, wat een heerlijk gevoel is dat toch altijd. Er liggen nl. nog een héleboel foto's op me te wachten, of ik daar een fotoboek van wil maken. Foto's van m'n werk, de uitverkoop, de verhuizing, de opbouw van de nieuwe winkel en het resultaat natuurlijk. Een cadeautje voor onze werkgever, een leuke herinnering, maar ik moet er nu wel aan beginnen !!


                  Fijne avond ! Groetjes Cornelie

2 opmerkingen

Marijke zei

Wat een leuk geldmapje!! gaaf papier en wat een leuke digitekst id dit.
Groetjes, Marijke en Chantal

José zei

Ontzettend leuk mapjes zeg! Dat ga ik ook een keertje doen. Hij ziet er super uit. Gaaf papier zeg. Leuk ook dat schattige uiltje binnenin!
Gefeliciteerd met je top 3 bij DCL. Leuk he!
Groetjes, Jose

Back to Top